hedvigsjogren.blogg.se

MITT UTBYTESÅR I USA

2 Dagar Kvar

Kategori: Allmänt

Vad hände?!! Tiden har gått så himla fort! Det har fortfarande inte slagit mig att jag ska iväg och speciellt inte att jag ska iväg i 10 månader! Jag är nog mest nervös för ögonblicket då jag inser att jag ska åka. Min värdfamilj är säkert mer nervös för att de låter ju en främling bo hos dem. Aja det får bli som det blir :)

Lisa (kusin) hjälpte mig att packa om allting för någon dag sedan men ikväll så vill mamma packa om igen så nu kommer jag att ha lagt ner samma kläder i samma väska tre gånger. Jag är mest orolig för övervikt. 

Just nu när jag skriver detta så sitter jag på tåget påväg in till söder för att träffa Feliz och troligtvis Yoyo (har inte fått tag på henne) så det ska bli roligt att träffa dem!

Hedvig 

KOMMENTARER:

  • Kistina säger:
    2014-08-18 | 23:48:56

    Hej Hedvig. Så fantastiskt att man kan få direktrapport av dig på det här viset! Det ska bli jättespännande att få följa dina bravader där borta!
    Ha det nu så jätteunderbart och njut av livet!
    Kram

    Svar: Ja jag skaffade bloggen så att ni skulle kunna läsa om vad jag gör :) Kram
    Hedvig Sjögren

  • Anonym säger:
    2014-08-19 | 20:21:16

    HEJ. Lycka till, det kommer bli grymt!

    Svar: Tack så mycket! :)
    Hedvig Sjögren

Kommentera inlägget här: