hedvigsjogren.blogg.se

MITT UTBYTESÅR I USA

5 Dagar Kvar

Kategori: Allmänt

Det är 5 dagar kvar!! Och jag har fortfarande inte rört min packning sen sist jag packade (som var tre veckor sedan...). 
Min värdfamilj har kommit med förslaget att jag kan börja i skidklubben och jag kan låna allting utom skidpjäxor. Så jag ska alltså ta med mig 10kg tunga skor för att jag kommer ju verkligen inte få övervikt med dom!... Jag får försöka att lista ut hur jag gör med det men det kan jag göra senare! Jag är väldigt bra på att skuta upp saker. Det är en väldigt bra egenskap att ha...

Värdfamiljen skrev om skidklubben i mailet jag fick i morse och de skrev också om rummet som jag ska sova i. Dom håller på att renovera det rummet och har sagt att hela familjen ska åka till IKEA när jag kommer hit och så ska vi köpa inredning till rummet. Det ser jag fram emot för att dom har aldrig varit där :)

Hedvig 
Kommentera inlägget här: