hedvigsjogren.blogg.se

MITT UTBYTESÅR I USA

New York Dag 1

Kategori: Allmänt

Jag är framme!!! Eller kanske inte helt framme... Jag ska ju ändå till Minnesota, inte stanna här i den underbara staden NEW YORK! Men jag får några underbara dagar här och sen på lördag så bär det av mot värdfamiljen :)
 
Flyget gick nog ändå ganska bra. Jag hade väldigt svårt att sova och inte så många som ville prata med mig så det blev mest att jag satt och stirrade in i stolen framför mig eller sudoku. 
Jag har märkt att jag är den enda 96:an. Ville bara berätta det. 
Innan vi skulle gå av flyget (när vi var på marken fast fortfarande rullade) så började en flygvärdinna prata i högtalarna och då trodde alla på planet att de fick börja ta ner packningen över huvudet så alla flyger upp från sina stolar och då började flygvärdinnan säga/ropa i högtalarna "REMAIN SEATED, REMAIN SEATED, REMAIN SEATED!!". Det är det mest spännande som har hänt i dag.   
 
Nu är jag på hotell rummet utanför Newark (flygplatsen) i New Jersey och om jag har förstått rätt så ska jag vara kvar här resten av dagen
 
Hedvig
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: