hedvigsjogren.blogg.se

MITT UTBYTESÅR I USA

New York Dag 4

Kategori: Allmänt

Så i dag åkte vi till Six Flags! Six Flags finns runt om i USA och är ett slags nöjesfält. Det jag hade föreställt mig var att man skulle behöva att köa i typ 30 min för att få åka något men pga det icke så soliga vädret så var nog den längsta kön vi fick stå i ca 15 min bara. 
 
I morgon kl 6 så går min buss från hotellet till flyget och det första jag behöver göra när jag kommer till flygplatsen är att köpa hallstabletter. Min värk i halsen har övergått till att jag har tappat rösten, så jag undrar hur det kommer att gå när jag träffar värdfamiljen! Dåligt första intryck. 
 
Hedvig
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Mamma säger:
    2014-08-23 | 08:47:22

    Honung i varmt vatten el mjölk.

Kommentera inlägget här: