hedvigsjogren.blogg.se

MITT UTBYTESÅR I USA

Välkommen!

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Så detta är då stället där du kan läsa om mitt USA år. Jag kan inte garantera att jag kommer att skriva dagligen (kanske inte ens varje vecka) men jag ska försöka att göra mitt bästa!
 
Okej så vad har jag gjort hittills? 
Nu är det precis en vecka kvar och jag är såååå nervööös!!! Men för någon vecka sen så började jag lägga ner kläder i min resväska så jag tror (och hoppas) på att det inte blir så mycket "sista minuten" packning. Jag och pappa var iväg och köpte lite godis som är tänkta att vara några av presenterna jag ska ge till värdfamiljen. Polkagrisar, marabou, daim mm blev det. Men i morgon ska jag försöka att köpa resten av presenterna!
 
Min värdfamilj består av mamma Tina, pappa Scott, dottern Grace, en hamster och en hund (som jag inte vet namnen på...) och tillsammans bildar dom familjen Prchal från Minnesota. Det är första gången för dom att ha en utbytesstudent som bor hos dom så vi är alla nybörjare på det här! 
 
Skriver mer snart!
 
Hedvig
Kommentera inlägget här: